aysdilara Aranızda aynı sorunu yaşayan var mı bilemiyorum ama var ise bilgilendirirseniz çok sevinirim. 13 haftalık hamileyim ve göbek deliği çevremde bir acıda değil ağrı gibi bir şey oluyor öksürürken yürürken nedendir acaba
aybalasmom aysdilara rahim büyüyor göbeğe doğru yükseldiği için diyorlardı galiba. Ben de sormuştum acıyor diye olur normaldir demişti
aysdilara aybalasmom bana da doktorum kas kasılması normal dedi ama geçmeyince biraz evham yaptım sanırım
aybalasmom aysdilara 31+5 im sürekli olmasa da ara ara hala devam ediyor. Hamileliğin başında başlıyor evhamlar 🤭🤭
aysdilara aybalasmom daha yolun başındayım sanırım🙊 sağ sağlim hayırlı kucağına almayı nasip etsin Allah 🙏🏻🥰🥰