zeynep0000 Kızlar 29 haftaya girmek üzereyim ozel bölgemde aşırı derecede Bi ağrı var kalçama vuruyr kalkıp oturmakta çok zorlanıyorum sizde böyle biseu yaşadınız mı ne iyi geldi doktor normal dedi
1sen1ben1debebek zeynep0000 37 haftalığım artık hiç yürüyemiyorum.Bebeğin pozisyonundan ve rahimin büyümesinden bebeğin baskı yaptığından oluyor genelde pek yaramadı bana ama doktor günde 2-3 parol içip magnezyum ile desteklememi söyledi☺️
Ceku256 zeynep0000 28. Haftada başlamıştı doktorum normal artık bu haftalarda demişti canım bir yerden sonra ya ben alıştım ya da geçti bilmiyorum ama hissetmemeye başladım
Miracinannesii Ceku256 aynen bir süre sonra alışıyorsun galiba bende de öyle oldu 23. Hafta başladı 28 oldum hafifledi gibi ama geçmiyo doğuma kadar ilk gebeliğim de geçmemişti
Ceku256 Miracinannesii 37+6 olmama rağmen o kadar ağrım yok gerçekten o 28 haftadaki ayrı bi ağrıydı adım atınca çok fena oluyordum
Busradoga zeynep0000 çokk normal bende de olmuştu ve dün çok hızlı yürğmek zorunda kaldım yine başladı acıdan yürüyemiyorum