Tospik Arkadaşlar 36+4 haftalık hamileyim 38+5e sezeryan günü verdi yani 2 haftam var ama 4 5 gündür çok akıntım oluyo 3 kez iç çamaşırı değiştiriyorum beyaz ve biraz koyu kıvamlı oluyo hatta afedersiniz ama çişimi yapmak için eğildiğimde bile 3 4 damla kadar damliyo görüyorum tuvaletin taşinda sizce bu normal mi sizde de oldu mu ayin 7 sinden kontrolüm var çok merak ediyorum o tarihe kadar dayanamadm.
Sila1245 Tospik mantar ve enfksiyon akintisi canim bende 38 haftama yeni girdim 1 haftadir o beyaz akintim ve sulu saf akintim asiri cokkkl akio
Gizmm5 Tospik benimde hamile oldugumdan beri hafif yeşilimsi bi akıntım oluyo ama bu hergün az az olacak sekilde var. Bu konuda bilgisi olan varmı bu arada 20 haftalıgım
Tospik Sila1245 hmm zaten enfeksiyon var demişti Dr ama ben de kokrtum canım acaba nişan felan mi diye burda okuduğuma göre illa kanlı olması gerekmiyormus bide artinca sormak istedim. Dedim oğlum erken gelmeye felan mi çalışıyor acaba 🤱🤱🤱
gizemmm Normal eğer kaşıntı yoksa. Benim ilk gebeliğimde de böyleydi son haftalar çok artmıştı hatta su sanıyordum ama doktorum su öyle gelmez bir anda çok yoğun gelir dedi. Normal yani. Bende 3-4 kez iç çamaşırı değiştirirdim
Tospik gizemmm anladım canim benimki su gibi şeffaf degil de koyu ve beyaz kıvamlı oluyo ondan merak ettim teşekkür ederim 😘
[silindi] Gizmm5 canım yeşilimsi akıntıda doktora gidilmeli diyolar enfeksiyon vs olabilyormuş sakın ihmal etme
Gizmm5 [silindi] iki buçuk Aylıkken doktoruma söyledim şimdi ona bisey diyemem dedi şubattan sonra söyle dedi de nalaka ki🤷♀️
[silindi] Gizmm5 yani sen bilirsin ama bende hep burdan yeşil akıntı enfeksiyon vs diye okumuştum yinede tekrar git olmadı başka doktora git