Kızlar bizim kedi de tüy dökmeye başladı normalde dökmezdi, birdahaki ay traş edicem, aşısı falan tam zaten ama benim 4. Aydan beri kedime alerjim başladı asla yoktu çok üzülüyorum bu duruma umarım doğunca geçer 😭 beni baya yıpratıyor bu alerji çünkü