rumeysa_d ya doktorun cahil ya da hayvan düşmanı, veterinerinizle görüşün hiç bir sorun olmayacağını söyleyecektir. Benim 3 kedim var, 2 tanesi her akşam dışarı çıkıp takılıp geliyorlar, aşıları tam olduğu sürece hiç bir sorun yaşamazsınız, yine de kumunu eşiniz temizlesin. Tırmık falan yerseniz de korkmayın hemen sabunla yıkayıp yara bandı takın yeterli. Onlar da bizim evlatlarımız, 3ü de bizimle birlikte yatağımızda yatıyor.