Thirtyynovember Bugün doktor kontrolüm vardı doktor çatı muayenesi yaptı çok iyi dedi ve uyaran verdim dedi. Uyaran verdikten sonra bazı kisilerde 1 hafta içinde doğum olabiliyormuş böyle olan oldu mu aranizda? Bebeğin gelişimi önde şuan kötü bir durumu da yok