Eyllullu Emanetimi_bekliyorum ben doktora sordum 3 kere hiçbir şey söylemedi :( sadece kafa ölçümüne göre 33+3 gözüküyor dedi, boyunu filan nasıl ölçüyorlar ki acaba 😢
SuEr_Tu1512 Emanetimi_bekliyorum 30+3te gittim en son 1880grdı, boyunu hatırlamıyorum.. Şuan 32yim, haftaya gidicem tekrar
Dlrcan1 Emanetimi_bekliyorum 2kilo 42 cm boyu 31+5 ama doktor iri bebek dedi bilemedim kilosu normal gibi sanki burda herkesin yazdigina bakinca ekstra iri gelmedi bana kilosu 😂
aybalasmom Eyllullu geçen hafta ben de gittim sorduğumda söylemiyoruz boyunu kilosunu dedi. Ne zamandır bilmiyorum kilosunu da boyunu da. O yüzden özele gidicem sırf öğreneyim diye
0Berfin0 Eyllullu devlet hastanesi büyük ihtimal ben de sormama rağmen söylemedi kilosuyla ne işin var boşver daha bunu konuşmak için erken dedi 28 haftalık hamileyim
Emanetimi_bekliyorum Berenorn benim 1800 gr az geldi kızım 4 e yakın dogmuştu tabi her bebek farklı ama
AlyAysEymen Haftada 1500 dü Haftada 1900 olmuş 33 haftalığız haftaya tekrar kontrol var bakalım kaç kilo olmuşuz
aybalasmom annelikyolculugumm hayır vermiyorlar. Olduğum yer mi çok değişik hastane mi doktorlar mı bilmiyorum. Özele pek güvenmiyorum bazı şeyler duydum o yüzden. Yoksa tüm süreci özelde ilerletirdim. Kızımı görmek, için merak ettiğim zamanlarda gidiyorum ona da.
aybalasmom Eyllullu valla devlet öyle maalesef bi kere Antep’teki doktora bakayım dedim gösterdi, bir kere de buradakine söyledim o da gösterdi ama hiçbir şey belli olmuyordu cihaz kötü dedi. Sadece özelde görebiliyorum kızımı🥹 2 aydır görmüyorum çok özledim
Emanetimi_bekliyorum aybalasmom neden özel istemiyorsunuz ben hem devlete hem özele gidiyorum dogumu nerde yapsam kararsızım
aybalasmom Emanetimi_bekliyorum özele de gidiyorum aslında. Doğumu zaten orda yapmayı düşünmüyorum orda yenidoğan yoğun bakımını yok, hem de bi tanıdığıma hamilelikte birkaç sıkıntısı varken bi sıkıntı yok her şey normal demiş sürekli. Devlette sıkıntısını söylediler. O yüzden pek güvenemiyorum.