Kızlar karar verdim Ediz olacak ikinci oğlumun ismi artık kesin. Kime söylesem ağız burun kıvırıyor. Normalde sallamam ama herkes saçma sapan o kadar çok yorum yaptı ki acaba çocuğuma haksızlık edip kötü bir isim mi koyacağım diye düşünmeye başladım. Sizce de gerçekten kötü bir isim mi? İlk oğlumun adı uraz ona da yorumlar yapılmıştı takmamıştım ama bunda herkes inanılmaz çok tepki gösterdi.