Melisaelf Alparslan,Aslan Zeyd,Hamza,Zeyd Oğlum olacak ve çok kararsızım sizce hangisi hoş kızımın adı da Zeynep 🌸
yellowchick Melisaelf Hamza ismini çok begeniyorum ben diğer isimlerde sanki artık klasikleşmiş gibi herkes koyuyor 🌸
Cicek4406 Melisaelf zeyd ismi bana çok zor ve yabancı geliyor açıkcası hoş da gelmiyor kulağıma aslan ismini beğeniyorum aslan alp ya da aslan kağan koyacaktım oğlum olsaydı bir de aybars ismi son zamanlardaki favorim☺️ Türkçe kökenli isimler daha çok hoşuma gidiyor☺️
Melisaelf Cicek4406 Zeyd ikiye ayrılmış durumda anneler tarafından çok begenenlerde var beğenmeyenlerde