rvsss Kızlar 13. Haftaya girdim bugün evime çok yakın özel bir tıp merkezi var cinsiyet için gitmeli miyim sizce parti yapmayı düşünüyorum eşimle kendi aramızda yoksa henüz erken mi ama çok merak ediyoruz🥲
Sedef21 rvsss iki hamileliğimde 13. Haftalarda öğrendim ama doktor büyük ihtimalle kız veya erkek olacak ama diğer ay kesinleştiririz dedi hep yani net öğrenmek istiyorsan 16. 17. Haftalar daha uygun bence
rvsss fatmayarar1 yanılma ihtimali var diye parti boşa giderse diye korkuyorum açıkcası çok kararsız kaldım😅