Kızlar ben 14+2’yim. böyle zıbın, emzik, yelek gibi ufak şeyler aldım. Cinsiyeti de belli olmadığı için kıyafet alışverişine çok başlamadım. Büyük eşyaları da almadım henüz. 1-2 hafta içinde bebek arabasını almayı planlıyoruz. Sizce erken mi? Siz alışverişe ne zaman başladınız?