gizemahm Kızlar 10 haftalık gebeyim. İlk defa az önce çok az kustum sonrasında kan geldi sizce neden 😔
Sengulkrgz gizemahm kusarken zorlandigin icin olmustur ben cok yasadim doktor bu sekilde aciklama yapmisti
BMH gizemahm bekleme acile git bu haftalarda iki hamileliğim de de başıma geldi düşük tehlikesi işareti ilaç iğne verir ilkinde eşi aşağıdaydı Doğuma kadar tehlikem sürdü bu ikinci de içerde kanama vardı bilgin olsun
Mel0s gizemahm canum bndede oldu o cok zorlnmaktan tahris oluomus yada cucut susuz kldgi icin de olabiliomus doktorada gtsen serum takarlarmis bana dktor ole demisti
BMH Merveprms ayyy çok güldüm kendime hormonlardan olsa gerek yanlış okumuş yada yorumlamışım 🙈😂 burda da hep böyle postlar açıldığından sanırım aman ne güldüm yaa😅
Merveprms gizemahm benimde kustuktan sonra hep gelirdi aşırı zorlamadan tahriş oluyormuş Canım korkcak bişey yok demişti doktorum. Çok asitli mesela mandalina portakal gece tüketme asidi daha çok tahriş ediyor
Merveprms BMH hahahh evet bende öyle iyice dalgınım kendime şaşırıyorum bazen hamilelik kafa bırakmıyor ki ☺️😂