benberyy Selam arkadaşlar regl tarihim 4-8 eylül bugun 6. Gün kanama vs yok çünkü reglim bitti sadece hafif kahverengi lekelenme var azonce uzan bir akinti geldi ovulasyon testi yaptim t cizgisi c gibi koyulukta değil sizce nedir bu yumurtlama mi
Endoplazmikredikulum benberyy temizleniyorsunuz ondan. Değerlendirme yapabilirsiniz adet bittikden sonrada gebe kalan var.
benberyy Endoplazmikredikulum teşekkür ederiim yorumunuz icin 🥰dün yaşadık bisiler 🤭 ama bugünde sağ kasigimağrıyor batıyor gibi ovulasyon testi negatif olunca dediğiniz gibi temizleniyor olabilirim
Endoplazmikredikulum benberyy olabilir belirti için çok erken 2 güne bir ilişki deneyin ovulasyon da yapıyorsanız zaten yumurtlama çatlama yakalarsinzi ☺️