Esraaqq Cnsukckk genelde diyolar ya yuvarlak olursa kız fasulye gibi olursa erkek die bu doğru tahmin mi çok merak ediyorum bilgisi olan yazabilir mi 😂
Cnsukckk medinenur aslında 2 gun once gittigimde tahminde bulunucakti doktorumuz am malesef bebis yatmak yerine oturuyomus yatsaydi tahmin edebilirdik dedi
Cnsukckk Tugbakaya yani resme bakinca hep kizim diye sevesim geliyo hic erkek gozuyle bakamiyorum nedense 😁
medinenur Tugbakaya evet canim kemik yapisnda belli oluyr bende hep tersi cikti derlerya sola yakinsa ultrasyon kagidinda erekektr dye benim sagdaydi