oykuedaa benim muayeneden sonra yavaş yavaş ağrım başlamıştı kasıklarımda ama tabi hiç doğum sancısı çekmedim bilmiyorum bütün gün hafif hafif ağrım vardı gece tıvalete çıktım çok halbuki açılmam başlamış karnım ağrıyor sancım falan var yani baya bende zorluyorum kendimi tuvaletimi yapacağım diye kanamam da gelmişti ondan sonra hastaneye gittim. Benim sancılarım gece artık 30 40 sanşyeue düşmüştü