Nurozi Merhaba annelerrr cuma günü randevumuz var 18+4 olcaz inşallah. Bu haftalarda cinsiyet öğrenen var mı değişiyor mu sonradan ?
Aloska Nurozi balım ben 20+4 deyim hala net öğrenemedim kendi doktorum erkek diyor, yaşadığım ilde gittiğim doktorum (düşük riski ve kanamalı dönemlerim var) kız diyor, detaylıya 23. Haftada gideceğiz detaylıyı bekliyoruz büyük bir heyecanla 🩷
TAkilicci Nurozi 14. Haftada erkek dendi 15-16-17. Hafta da başka dr kız dedi 18. Haftada kız olduğu netleşti
Aloska Nurozi balımm 18. Haftaya kadar beklemişsin eğer önü dönükse öğrenirsin zaten ama sen yine de detaylıyı da bekle bir şeyler alma hemen, benimki inat daha bir kere döndüremedik hem arkası dönük hem başaşağı duruyor 🫠 inşallah sende sağlıkla bereketle huzurla kucağına alırsın balım sen ne hissediyorsun kız mı yoksa erkek mi 🥹🩷
Nurozi Aloska erkek hissediyordum kiii erkek dedi doktor dün öğrendim ☺️ bacak arası fotoğrafı bile aldı net gibi ☺️
Aloska Nurozi ayyyy hayırlı uğurlu olsun balım sağlıkla bereketle huzurla gelsin kucağını neşeyle evini kahkahalarıyla doldursun 🥹🪬🤍
maco61 Nurozi yaa maşallah bende erkek hissediyorum ve bekliyorum 6+2 haftalık ama banada nasip olur inşallah kızım var bir kızım bir oğlum olsun dua et🥰 sağlıkla kucağına alırsın inşallah sende