ppmerlina Nidaeke34 merhaba bunun için özel bir şart gerekiyor mu yani sigortasız çalışmak gibi mesela?
AlyAysEymen ppmerlina eşim sigortalı çalışıyor arabamız var oturduğumuz evet kayınpederin bugün bize de geldi
Mucizemyoldaaa_ Ankara’da var mı acaba erken haftalarımda baktım ama ben sayfasında göremedim hiç öyle bir şey 🤷🏻♀️ gerçi zaten doğuma da bir şey kalmadı 3 haftamız kaldı 🤲🏻🧿
AlyAysEymen ozoz66 eşin başvuru yapsın birde belki kabul edilir benim sigortam yok 2 tane daha çocuğum var belki ondan kabul edildi belki bilmiyorum valla
NurAyse_nur ceylan_612 153′ü arayıp sorun genelde aradığınız zaman daha hızlı dönüş yapılıyor benim de öyleydi her baktığımda doğum bekleniyor yazıyordu ben bir ay içerisinde 4 defa aradım en sonunda getirdiler 😂😂😂😂 sanırım benden bıktılar
Nidaeke34 ceylan_612 doğum bekleniyor yazıyor su aniden aradılar gelmiyoruz diye hastanedeydim aşağı markete biraktirdim
mamiali Nidaeke34 acaba o gelen pusetin üstünede puset örtüsü olur mu bu internettekiler uyar mı yani
Zuka12 bu yardımları neye göre verdiklerini hiç anlamış değilim her çocuğun hakıı süt İBB evi olan arabası olan herkese verip bize vermiyor mesela bunu da vereceğini düşünmüyorum