Fspgmb İkiside güzel hangisi içine daha çok siniyosa onu koy, bence ilay daha iyi gibi geldi birde eğer düşünürsen İlayda olarak daha da güzel bence ben çok beğeniyorum bu ismi💝 sağlıcakla gelsin