papatya785643 Bende protein kaçağı vardı iki pozitif di sonra dün kan idrar verdim protein negatif di ama doktorum tekrardan 24 saatlik idrar istedi önceki 24 saatlik idrarım 210 sonucu bu 24 saatlik de kaç çıkıcak bilmiyorum bakıcaz belki de geçti 🥺
oglussannesiiii papatya785643 tansiyon sıkıntısı felan yaşıyor musun benim protein kaçağım ilk 24 saatlık 510 du 2. Protein kaçağı takıbinde 245 di 3. Protein kaçağı takibinde 86 ya indi ama maalesef tansiyon kaldı şuan 35+4 haftalık hamileyim 22. Haftamdan beri tansiyonla cebelleşiyorum protein kaçağında bol bol protein ağırlıklı beslen diyorlar ama ben buna çok inanmıyorum böbreklerden sonuçta protein kaçağı oluyor o yüzden protein alıyordum ama kısıtlı tuzsuz yicekler yiyordum hamur işi tüketmiyordum ödem tutmamaya çalışıyorum ve bol su içiyorum canım
papatya785643 oglussannesiiii nefroloji gittim ben canım ilk 24 saatlik idrarım 210 du hoca sınır da dedi normal insanda 150 civarı olurmuş benden tekrar kan idrar baktı idrarda negatifdi protein tansiyon sınırda şuan ama oda 3.trimester da olabiliyormuş ama yinede takipliyim sabah öğlen akşam ölçüp doktoruma atıyorum takip ediyor evde düşük hastane ortamı geriyor yuksek çıkıyor nefroloji tekrar 24 saatlik istedi bakıcak sonra ultrason çektirdi dün bana sağ böbreğim normal sol böbreğim de büyüme vardı 14 milimiş heralde sınır 22 miş üroloji doktoru takip edecek sınırı aşarsa stend takılabilir dedi belki böbrek büyümesin den de protein kacagı olmuş olabilir dedi nefroloji
oglussannesiiii papatya785643 benim böbreğime felan bakmışlardı normal demişlerdi neden protein kaçağı olduğunu bulamadılar tansiyona bağladılar oda gebelik tansiyonu dediler bana