Adete 3 gün kala jinekolojik muayene oldum,gebelik olsa görünür mü acaba yeni olsa bilmediğimden soruyorum 🙂çünkü bugünle beraber 3 gün gecikme yaşıyorum kasık bel ağrılarım var sadece birde beyaz az kesik gibi ara ara akıntı oldu 2 gün
Erken gebelik testi yaptım negatif acaba sonradan pozitif olur mu varsa