Korkacak bişey yok normal doğum olup olmayacagina doktorunuz karar verir benim coccuklarda biri 4800 biri 4500 doğdu tabi sezaryen olduk. Tek sıkıntı aldigim yenidoğan takımların hiçbirisi olmadı 😛 ele avuca gelen bebeğe bakmak daha kolay. Sağlıkla kucağıniza alın insallaah 🙏