Ebrualp Birkaç gün boyunca ağlattı o ağrı beni geceleri hele hiç uyumadım. Gariptir ki tansiyonum normaldi. ben de aynı haftalardaydım. kan basıncı yükseliyormuş sanırım ondanmış. Ama bana parol falan da etkili olmayınca enseme omuzlarıma falan bardak attırdım ve iyi geldi gerçekten🥰 ha bir de çok su içmeye başladım. birkaç gün sonra geçti