Busranur_mnts ozge1310 gebe için doktorlar haftalık değişiyor çoğu doktor iyi denk gelirse alime Dilayda, buket Tuğba, Zeynep Nesibe, can günay, ayşe özge iyi doktorlar
Busranur_mnts ozge1310 ne zamana randevu alacaksınız baktım sisteme ayşe özge infertilite gözüküyor üstüne tıklayınca diğer hafta gebe pole geçiyormuş ordan randevu alabilirsiniz isterseniz doktorlar haftalık bölim değiştirdiği için mutlaka her doktora bakın diğer hafta gebeye geçen oluyor
ozge1310 Busranur_mnts benim durum karışık ben silivrideyim hastaneden ve doktordan memnun kalmayınca büyükçekmece mimar sinan devlet hastanesine gittim dün oda her ihtimale karşı bizim bebek yoğun bakımımız yetersiz çam sakuraya gitmenizi tavsiye ederiz dediler her ne kadar araştırsam da iyi yorumlar almasam da Rabbıme bıraktım bi şekilde doğum olacak kolaylıkla atlatmayi tüm hamilelere nasip etsin inşallah Rabbım hepimizin yardımcısı olsun bende o yüzden doktor arayışına girdim tüm yazılanları okudum doğum yapmis veya yapacak olanlardan oraya gitmis gidecek olanlardan da desteğinizi bekliyoruz bilgilendirme açısından
Busranur_mnts ozge1310 Allah kolaylık versin canım çam sakura için iyi diyorlar özeller çok pahalı olduğu için brn de oraya gidiyorum mecbur infertilite takibim orda yapıldı gebeye de oraya gidiyorum genel olarak doktorlar iyi infertilitede can Günay alime dilayda ayşe özgeye muayene olmuştum gebe için de 9. haftaya buket tuğbayla randevu aldım 13 de özele gittim şimdi 17. Hafta yine çam sakuraya gidicem buket Tuğba denk geldi ona aldım. Hastane için iyi konuşanlar da var konforlu doğum yaptıklarını söyleyenleri se okudum doğum zamanı ebeler olduğu için biraz o.şans işi iyi kişiye denk gelmek vs Allah iyi insanlarla karşılaştırsın kolay sağlıklı doğımumuz olsun inşallah
ozge1310 Busranur_mnts Amin inşallah rabbim size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin verdiğiniz bilgiler için de tekrar teşekkür ederim
Busranur_mnts ozge1310 amiin rica ederim 🥰🥰 Hangi doktora ne zaman gidicen nasıl geçti muayene ve yazarsan etiketle beni konuşuruz inşallah 🤗