havvaclkh Merhaba kızlar bugun konrtolden geldim doktor 6. Haftada olduğumu söyledi biraz kalp atişi aradi ama bulamadi 2 hafta sonra bakarız tekrar dedi kalo atişi alamazsak aorun vardir dedi 6. Haftada kalp atişı oluyor mu acaba benim haftamda olan var mi
ecemk94 havvaclkh altıncı haftada kalp atışını duymuştuk. Eşim sorunca doktorumuz dinletmişti eşim sormadan önce doktor da dinletmemişti. Belki kötü ihtimal olma riskine karşı doktor dinletmiyor da olabilir. Sekizinci hafta kontrolünde çünkü doktor direkt kendisi kalp atışını dinletmişti
havvaclkh ecemk94 doktor bir kac dakika aradı bulmaya çalişiyorum dedi ama bulamadi 2 hafta sonra bakariz dedi atış alamasakta o zaman normal değildir dedi
ecemk94 havvaclkh İçinizi ferah tutun ama sekizinci haftaya kadar duyulmaması normalmiş diye biliyorum
ada_91 Benimde 6.haftamda yoktu daha küçüktü sonraki hafta gittiğimde vardı ama dinletmdi.cihsz zarar veriyor dedi