nsfta İlaçlara karşı hep önyargım vardı herşey bana yapay geliyor bi yandan da korkuyorum bilmeden zarar mı veririm diye böyle olan var mı içmezsem ne oluyor içersem ne oluyor
ozlemiracc nsfta canım vitaminin neresi zararlı? Düz folik asit kullanmak yerine multivitamin içerikli takviyeler içebilirsin doktorum bana bu şekilde önerdi
Fnur6435 nsfta ben de o konuda çok pimpirikliyim kimisi içilmesi lazım diyor kimisi hayır diyor ama kayinpederim alternatif tıp doktoru ve her alanda kendini gelistiren bir doktor ona danistim içsem sorun olur mu diye icmezsen sorun olur demişti. O yüzden içiyorum ben.
ecemk94 nsfta kafanıza göre herhangi bir ilaç tabii ki içmeyin. Doktorunuzun önerdiği folik asiti mutlaka içmenizi tavsiye ederim. Hamilelikte folik asit içilmesini tüm doktorlar tavsiye eder
Mavininbiri nsfta Ben içmedim, doktorum onun yerine brokoli, ıspanak, pırasa, yeşillik tüket dedi o şekilde yapıyorum
ilaaydakaplan Açıkçası ben içiyorum araştırdığıma göre folik asit eksikliğinin yol açtığı hastalıklar daha korkunç örn;spina bifida diye bir hastalık nöral tüp defekti oluşturuyormuş folik asit eksikliği. Araştırmanızı öneririm doktor kontrolünde kullanılan ilaçların sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum. Ayrıca sağlık ocakları vs buralarda yapılan kan testlerinde folata da bakıyorlar değerler normal aralıktaysa sorun olmaz bence
Hanimeh ben kullanmadım bir sıkıntı yasamadim aynı şekilde yapay ilaclardan korkuyorum hepsi yapay malesef beslenmene dikkat ettigin surece ilaçlari kullanma halihazirda hepimizin vucudunda parazit var buda besinlerden vitamini vs aldirmiyor kanszlk diger saglik sorunlari bundan oturu doğuyor buda ilaca mahkum ediyor malesef
Rose_07 Folik asit kullanıyorum ben hiçde bir yan etkisi olmadı bende. Ama Demir ilacı atar atmaz 10 dk sonra midem bulanmaya başlıyor doktor 2 yazmış 1 i zor atıyorum
AycaY59 nsfta bende folik asit kullanmadım doktorum besinlerden alıyosan kullanmanı gerektirecek bi durum yok demişti yeterli beslenemediğimi düşündüğüm günlerde içiyorum 6.5 aylık hamileyim bebeğimde cok şükür bi problem yok şu anlık. Kullanmadan önce zaten folik asitine de baktırmanı öneriririm folik asitin fazlası da zararlı bebeğe doktoruna da danışabilirsin. Kullanmazsan da her ay folik asitine baktır canım.
vanilya_kokusu_ nsfta ben ilaç icebiliyorum ama bazen aşırı kusmaktan hastaneye gidince verieln serumları 100 defa kontrol ediyorum bişey olursa bebeğe diye sürekli endişeliyim ya sanki yanlış ilacı veriyor lar gibi
nsfta vanilya_kokusu_ herşey bana yapay bişey gibi geliyor bilmiyorum hap bile yutamıyorum hep şurup tarzı olduğu için ağzımda da tadı fazla oluyor ondan da olabilir mesela serum yerim gibi gelşyor ama ilaç içme özürlüsüyüm
Fatmandrsv Folik asit kullanmadım. Dr ümit aktaşın ürünlerini akıyorum demir ve magnezyum için çünkü daha güvenilir geliyor ilaç değil takviye şeklinde çünkü. Ki adam da fitoterapi uzmanı.
Fatmandrsv nsfta bir bakın bir konuşmalarına vs de bakın belki içiniz rahat eder. Dinleyin gebelik üzerine konuşmalarını vs
Tivitininannesi Ben kullanıyorum multivitamin şeklinde ama geçen gün doktorun biri instada şey yazmış, o korktuğunuz hastalıklar zaten 4. Haftada tamamlanmış oluyo o vakte kadar kullandıysan ne ala ama o vakitten sonra başlamanın manası yok diyo.
Bumah nsfta ben kullanmadim doktorda vermedi baska doktora gectigimde cok sasirmisti kullanmama ama degerlerim hep iyiydi