Selamlar bugün gebe olduğumu öğrendim normalde adet tarihim 10 eylül çarşamba yani yarın. Dünden beri kahverengi lekenme oluyor doktor perşembe günü tekrar betana bakalım dedi düşük önleyici ilaç verdi kimyasal gebelik olur diye çok tedirginim böyle durum yaşayan var mı tecrübelerimizi paylaşır misiniz