Benimde beklenen adet tarihim 14 Eylül bu sabah test yaptım tek çizgi ama o kadar belirtilerim varki inaiyorum hamileyim diyorum kendi kendime göğüs siskinligim kasık ağrım içime sinmedi productioni çıkardım içine bakicam diye ikinci silik çizgiyi farketteim 😀