yucellirem Anneler merhaba, 12+4teyim ve kiloda aldığım için karnım büyüdü artık jıyafetlerim pek fazla olmuyor🤦 Önerebileceğiniz iui güzel kaliteli ve rahat bir hamile taytı varmı? Link verirseniz sevinirim 😂
Cerokk yucellirem canım ben full elbise giyiyorum evde de dışarıda da inan çok daha rahat. Uzun elbiseler al rahat rahat giy bence. EnfeksiyondN korunmak için iç çamaşırı da giymiyorum o kadar rahat ettım ki
yucellirem busebasaran06 Eşofmanlarım çok vaar, tayt sıcak tutsun diye düşündüm kış geliyor ya ondan🤭😂
yucellirem Cerokk Bende full elbise giyiyorum ama bacaklarım sürtüyo pişik oluyor😔 Birde enfeksiyon kaptım fitil kullanıyorum birkaç gündür çok zor geçiyo günlerim🤦