Cnsuozclk Kızlar biz bir kaç isim seçtik . Bir tanesi atlas diğeri de karan . İkisi arasında kaldık sizce ? Veya başka önerisi olan var mı kısa ve tek isim
anneoluyorummm103 Cnsuozclk Atlas daha hoş bence. Ben poyraz ismini beğeniyorum oğluma koyucam. Kuzey de güzel
Cnsuozclk r_deniz evet söyleyişi zor olur mu filan hepsini düşündük atlas bize de çok yakın geldi teşekkür ederim🥰