Kızlar dünden beri karnımın sol tarafında sertlik ve ağrı oluyor. Her tarafında değil sadece bir kısmında. Sanki orası sert bebek bir yerini dayamış olabilir mi?30.haftadayım erken doğum riskim var ama bel ya da kasık ağrım yok sadece karnımın bir kısmı ağrıyor ve sert başına gelen oldu mu?