Kızlar günaydınnn, bu ilk gebeliğim olduğu için biraz tecrübesizim. Eltimde bir beşik var gayet temiz büyük bir beşik sallanmıyor anne yanı değil sabit duruyor. Biraz derin ama filesi varmış yenidoğanken kullanmalık. Kullanmak istersen vereyim dedi sabit beşik nasıl olur sallanma fonksiyonuna ihtiyaç duyar mıyım . Maddi durumumuz normal yani ortalarda, yeni bir beşik alabilecek durumdayım bebeğime . Sizlerden fikir rica ediyorum sallanabilir bir şey mi almalıyım yoksa bu dediğim iş görür bir beşik mi ? Yoksa ona vereceğim ücrete bebeğime farklı şekilde mi harcama yapmalıyım 🌸