deletedmom43191 ne tür bir çocuk sesi olduğuna bağlı biraz da. Ağlar susturulamaz dur dersin durmaz o normal bence ama öteki türlü sıkıntı. Biz Diyarbakır’dayken üst katimdakiler gecenin 3 ünde cocuklari evin içinde koşup bağırıp oyun oynarlardi kendileri de bağıra bağıra muhabbet ederlerdi hiç çocuklara dur yapma etme demezlerdi. Güvenliği arayıp uyarıyoruk hep kapıya gelip özür dileyip bir kaç gün sonra yine aynıydı. Daha sonra taşındılar rahat ettik