3boysmom mmm18 var canım hayırlı olsun. sat nedir ona göre hafta hesaplaması yapman daha iyi. birde düzenli beta takibi yap 2 günde bir değerin artacak öı diye aynı yerde aynı saatlerde vermeye çalış🙏💓
YyyyYasemin mmm18 bende 28.70 ile öğrendim şuan 18 haftalık olduk var tabiki iki güne bir kan verin sonra 10 gün bekleyip kese görmeye gidin daha çok minnak
mmm18 YyyyYasemin sözde kanama veya lekenelnme oldu mu şuan bende kahverengi lekelenme var iki gün sonra tekrar bakalım betana dedi doktor
YyyyYasemin mmm18 bende sadece yerleşme kanaması oldu o zaten 5 dakika sürdü devamlı olmadı herkesin gebeliği farklı merak etmeyin içinizi rahat tutun