aysegul3409 Doktora gittiğimde bebeğimin haftasının daha ilerde olduğu söyledi. 6 temmuzdu SAT ancak 1 Temmuz olarak düşün dedi ölçülerine göre. Benim gibi olan var mı acaba? Normalde 9. Haftadayken 10. Haftada oluyorum. Hani geç döllenmede sonradan yakalıyor diyorlar ya bizim gibi erken döllenmede sonradan gerileyip haftasına geliyor mu yoksa böyle devam mı ediyor? Doğum tarihi de daha erkene çekildi otomatik. 12 Nisandı 8 Nisan oldu . Benim gibi olan var mı kızlar?
Aselllc aysegul3409 bende geçen kontrole gittim normalde 13+1 olmam gerekiyor Dr dedi 13+4 görünüyor bende anlamadım
vilanelle aysegul3409 ben erken yumurtladığım ay hamile kaldım, üstüne bebek de daha fazla büyüdü :p şimdi 17+5im mesela ultrasona göre ama adete göre 16 lı bir şeyler. pozitif bir şey bu, bebek erken tutunuyor, sağlıklı embriyo erken tutunur
Moz vilanelle benim de öyle oldu 3-4 gün önde görünüyor çünkü o ay erken yumurtladım regliden sonraki 4.gündü
vilanelle aysegul3409 benim gerilemedi, hep öndeydi ama sadece farklı doktora gitsen farklı çıkabiliyo orda kafan karışmasn
aysegul3409 vilanelle hmm bunu bilmiyordum. Fetal dna yaptıracak cumartesi günü orada da en az 10 haftalık olması lazım doktor 12 eylülde yaptırabilirsin dedi. Biraz orada tereddüte düştüm tam haftamda mıyım acaba diye.. çok sağ ol yorum için 🙏🏻🫶🏻