Rumuzsuz Sabah ilk idrarla yaptığım test negatif verdi. Progestan fitil sonrası yaptığım test ise silik verdi. Fitil etkisi midir bu? 6. Gün embriyosu Transferin 7. Günü. Moralim çok bozuldu. Başına gelen oldu mu
ilkiminannesi Rumuzsuz Bugün sabah bende test yaptım bende de aynı şey oldu . Yapar yapmaz çift çizgi çıktı hatta kontrol çizgisi bile tam koyulaşmadan düşün ama sonra
october Rumuzsuz kesin bi şey diyemem ama beta henüz çok küçükse bu testler yanıltıcı olabilir kan verin
ilkiminannesi Rumuzsuz bende bu sabah yaptım attım bakar mısın benimde yapar yapmaz çift çizgiydi sonra silindi ama hala vardı
ilkiminannesi Rumuzsuz kan mı vereyim ? Sence bende hamile miyimdir ? İlk defa bu kadar batırır batırmaz erkenden ikinci çizgi çıktı sonra kaybolunca ne olduğunu şaşırdım