Btl42 Arkadaşlar 27 haftalık hamileyim erken doğum riskim var doktorum çalıltığım için rapor verdi ve yatıp dinlenmemi söyledi yatıyorum insan yattıkça daha çok hasta oluyor valla ben öyle oldum komşum çağırıyo ona bile gitmiyorum bişey olcak diye benim gibi olan var mı erken doğum riski olup hiç bi yere gitmeyen
Beyazlale Btl42 canim 11 haftalık hamileyim ogrendigimden beri toalet ve yemek haric kalkmiyorum asil 12.haftadan sonra riskli donemlerim basliyor sanirim dokuz ay yatarak geciricem zor bi durum ama yapacak bisey yok malesef 🙄
dimpleuser Bende 7 haftalığım doktor dinlen dedi ,sürekli evdeyim 3 haftadır .dışarı çıkmak istiyorum ama korkuyorum ,çıkınca sanki zarar görecek gibi düşünüyorum ama evde otırsam benim kafa gidecek