Kızlar merhaba, tüp bebek sürecinde zoladex iğne kullanan var mı iğneyi olduktan kaç gün sonra adet oldunuz. Doktorum opudan sonraki ilk adetten birkaç gün sonra bu iğneyi yaptırdı normal döngüme göre 5
gün sonra adet olucam ama normalde 1 hafta önce başlayan regl sancımdan eser yok gecikiyor mudur acaba