Kızlar içim o kadar sıkılıyor ki genelde gündüzleri oluyor bide her şeyi takar hale geldim ben hamile kalmadan önce de hassastım ama bu kadar insanları takmazdım biri bişey yapsa neden bana böyle yaptı falan diye düşünüyorum yaşayan var mı hormonlardan mı oluyor bu