ozoz66 hareket hissetmediğinde ya da normale göre az hissettiğinde doktorunla iletişime geçmenizi öneririm.
Ben acile gittiğimde 32.haftada ebe önemsememişti kilo alıyor, yeri daralıyor falan dedi ama doktorum hareket azalması durumunda yatış yapılarak takip edilmesi gerektiğini söylüyor.
Yani daha çok uyuyor olabilir, hareketli olduğum zamanlarda ben de hissetmiyorum ama ne zaman uzansam dinlenmeye geçsem bebeğim de kıpırdanmaya başlıyor. Tatlı bir şeyler yiyip uzanmamı söylemişlerdi hareketinden şüphe ettiğimde deneyin isterseniz bir.