Ftmn123- Kızlar bebetime erken gebelik testi yapan varmı testte diyorki sadece idrar akışına tutun ben sadece öylemi yapayım yoksa kapta mı testi 10 saniye tutayım?Bu testi yapan varmı aranızda? lütfen yardımcı olun bana?