eda0608 Kızlar çalışan annelerin doğum parası alabilmesi için neler gerekiyor, bunu neye göre nasıl hesaplıyoruz ve doğum parası alanlar var mı?
zeyyy_ @eda0608 doktorun rapor veriyor doğumdan sonra raporların onaylanmasıyla doğum parası yatırılıyor