Kizlar dün doktora gün almak için odasına girdim her şeyim hazir nts EKG anestezi onayı bu arada kayseri sehir hastanesinde olacağım doktor bana küçük bir kağıda mühür bastı verdi gününü yazıp kaşeledi bi bölüme gidince sana anlatacak oradaki hemsireler dedi bende günü yazınca gün aldik die eve geldim sanırım o küçük kağıtla benim birde hastaneye gün yazdirmam gerekiyor boşuna gelmişim eve siz nası aldınız benim kafam çok karisti