beyzasahnn 7+5 deyim herşeyden midem bulanıyor aşırı derecede bi iştahsızlık ve herşeyden mide bulanma durumu yaşıyorum tuzlu kraker bi iyi gelmiyor artık
hayalinannesiyim 6+3 sabahtan beri h bir şey yiyemiyorum miğdem sürekli ağzımda bende siz gibiyim hiç iyi değilim Allah yardımcımız olsun inşallah
beyzasahnn hayalinannesiyim dışarı çıkarmıyorun kusma yok ama herşeyden mide bulanıyor tarif edemiyorum
hayalinannesiyim beyzasahnn çok kötü bir durum gerçekten ben 3 dört güne kadar çok iyiymişim herşeyi yapabiliyordum ama dünle beraber bugün hiç iyi değilim resmen bayılacak gibi hissediyorum kendimi ağlıyorum miğdem bir yandan kokular bir yandan sinir zaten tavan durumda 😭