Merhaba arkadaşlar ocak ayının son haftalarinda çalışabilir raporu alıp 35. Haftaya kadar çalışmayı düşünüyordum ama hesaplamalarına göre kurban bayramı haftası da doğum izni zamanına denk geliyor. Şimdi benim sorum şu: resmi ve bayram tatilleri doğum izninden düşer mi yoksa bayram tatilinde izin haftaların yanar mı?