Akşamları çok fazla ve geç yemiyorum ama sabah kalktığımda okadar aç uyanıyorum ki anlatamam. Midem resmen ağrıyor açlıktan ama kahvaltı yapmaya sıra gelincede iki lokma yiyim üçüncüsünde başım dönüyor bayılacak gibi oluyorum yiyemiyorum 😩
Sonra midem bulanmaya başlıyor çok fenayım 😔
Şimdi bile kahvaltıyı öylece bıraktım yatağa zor attım kendimi.
Önümüzde çok zaman var daha 9. haftamdayım. Nezaman geçer acaba bu can çekişmeler 🥺🥺