1bebekmeselesi 6+3 haftalık hamileyim. Dişimde enfeksiyon var doktor klomaks antibyotik yazdı. Hafta erken oduğu için tereddütteyim. Erken haftalarda antibiyotik kullanan var mı aranızda acaba. Bir sıkıntı olur mu