Öncelikle çok duygusalım böyle olacağımı düşünmüyordum . 5 ay kustum sonra mide yanmaları başladı sonra bebeğin önden gitmesiyle dikiş yerleri çok zorlandı derken yarın sezeryan olacağım. 3,5 yaşında kızımı nasıl bırakıp giricem hiç bilmiyorum . İnşallah her şey çok güzel geçer . Hamile arkadaşlarım hepinize sağlıklı ve hayırlı doğumlar diliyorum. Bebek isteyen anne adaylarım sizlerde en kısa zamanda bebek haberlerini alırsınız inşallah her şey gönlünüzce olsun 🙏