Emelcannn Kızlar geceden beri diş ağrısı çekiyorum ağlamaktan mahvoldum 37 haftalık hamileyim doktoruma sordum yaptırabilirsin sorun olmaz dedi bu haftalarda dişini yaptıran ya da çektiren oldu mu bi sıkıntı yaşadınız mı
eskus Emelcannn iltihapmı kapmış canım sadece ağrı mı benim arkadaşım son ay kanal tedavisi yaptırmıştı
QueenBahar_ Emelcannn çok geçmiş olsun ben gebelikte yaşamadım iltihap vardı dediğiniz gibi çok ağrım olduğunda sirke içine tuz atıp gargara yapıyordum iyi geliyordu ağzında biraz kalması lazım hastaneye gidene kadar biraz rahatlarsıniz