aynut23 ikinci kızıma gebeyim. Benim hamileligim de surecler de cok benzer. Ikisindede 6 ay kustum. Ilk kizim 40+1de dünyaya geldi. Ikinci bebekler daha erken dogar dendi hep 39+6yım hala ikinci kizimi bekliyoruz:) bende süreç hep aynı ilerliyor. Belki cinsiyet farkli olsaydi, degisiklikler olabilirdi. Bilemiyorum.