Ebruli1903 bende 2021 sonunda iğne yaptım 1. de olmadı 2. de kimyasal gebelik geçirdim. Ondan sonra bıraktım 3 ay adet olmadım tekrar gittim söktürücü verdi adet oldum üçüncü günü femara kullanmaya başladım doktorun gel dediği tarihte gitmedim çünkü önceki gidislerimde yumurta 16 mm iki gün sonra gel diyordu bende nasıl olsa yine aynı şey olcak diye üç gün geç gittim ama yumurta çatlama belirtisi gördüm değerlendirmiştik. Gittiğinde yumurta 25 mm olmuş iğne yapsam kanama yapar git adet olunca gel dedi 15 gün sonra gebe oldugumu öğrendim ben adet beklerken Rabbim nasip etmiş iğneye gerek kalmadan. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Bende pkos vardı o yüzden geç oluyordu. Şimdi 6+2 haftalık hamileyim ikinci olcak inşallah tedavi olmadan oldu bu sürpriz oldu bize çok Şükür 😊